Iklan Berbayar

Rabu, 18 Mei 2011

this yummylicious vanilla cream is my another lucky follower

salam...

yum yum yum... i love all about vanilla..... eskem vanilla, kek vanilla... coke vanilla.... etc... etc... and all about vanilla....

and ofkos i smoke vanilla flavoured tobacco....ops... jgn ikut aktiviti "berbahaya" ni tau....

cukup...cukup.... semalam,  aktiviti blogging ramai yang slowdown...maybe pasal cuti hari wesak kut...aku rasaramai yang apply AL hari isnin...tu yg macam ramai je kene wabak "bluesmonday" aku agak jelah...pasal aku tetap keja macam biasa... cuma bertambah lagi koleksi "replacement off" aku...hehhehe

mesti ramai yang terkejut...tadi aku dah promot follower ke 122, ni aku promot yg ke 123 plak...ape ke halnya kan... senang je... ni segment aku secara "diam-diam ikut selera"... aku tau bahasa yang aku gunakan dalam blog ni mungkin agak "kerek"... tak kisahlah apa korang nak cakap.... yang penting my blog is my blog... so terpulang kat aku kan.... hahahha kerek lagi tu....

okeylah...yang ni folower aku yang ke 123....siapa orangnya.... SHA!....



selain nombor folower cantik, nama blog dia pun mengingatkan aku dengan eskem vanilla....  huk huk huk... teringat masa aku keje FnB dulu...asyik "colek" eskem vanilla dalam aisbox.... hahahhaa

header follower ke 123


lagi satu, lawatan mengejut dia ni sekitar jam 4 pagi.... uiks...ni study ke...apa ni.... hik hik hik...tak kisahlah... aku pun pernah muda dulu dan tidur pun santak subuh..... well, masih awal... skarang ni pun "awal pagi" kan... awal tu.....relax la beb.....

oklah....cukup, nanti aku bertambah merapu-rapu.... korang buatlah lawatan sambil belajar ke.... terjahan mesra ke.... berkenal-kenalan ke.... follow ke... ape2 je lah.... bagi support kat kawan kita ni.... klik sini http://ainshafinas.blogspot.com

seperti yang dijanjikan...blog ni akan tersenarai dalam senarai "yang teristimewa" aku....

2 ulasan:

Ain Shafinas berkata...

seperti biasa. 4 PAGI ! hahahaha !!!

eeee sukee nyeeeeeeeeeeeee bce post nite stalker psl lucky follower ny !!!!

jerit kuat2 and joget laju2. hahaha
hoyeh hoyehh !!!! nak balas balik post ny nnt esok. ngehee :)

Unknown berkata...

hehe....joget tu joget jugak...jgn terseliuh pinggang udah ye..... hehehe hope u enjoy my blog