Iklan Berbayar

Ahad, 8 Mei 2011

Terima Kasih atas sokongan, dan inilah pengikut yang ke 100!

Salam...

terima kasih, terima kasih dan jutaan terima kasih diucapkan.... sudi jugak korang ikut blog "bercelaru tanpa fokus" ni....

tak tau apa nak diucapkan.... selain dari ucapan terima kasih....

klik kasi beso...kalau nak tgk siapa yang bertuah tu....

dan hari ini aku nak umumkan.... buat kali pertama, pengikut blog ni dah cecah 100... walaupun tak sebanyak mereka yang hebat, atau mereka-mereka yang berjaya mendapatkan 100 pengikut dalam masa yang singkat, aku tetap bersyukur.... disebabkan koranglah...aku terus menaip... walaupun blog ni dah dimulakan langkah pertamanya bertahun dulu.... cuma baru beberapa bulan ni aja aktif...

siapakah yang ke seratus tu? tengok gambar di atas.... dan nama yang bertuah.... adalah... (drum roll)....

ni lah blog tu...klik kalau nak terjah
Blog berhabuk bertulis.... tuan dia czueka zulaika...boleh klik SINI jugak kalau nak  jenguk blog dia

disebabkan dia yang ke 100, maka tanpa kompromi aku masukkan dia dalam bloglist aku...

lepas ni mungkin nak cari yang ke 200....300... dan seterusnya...kita tengok sapa yang bertuah....

2 ulasan:

czueka zulaikha berkata...

huhu :) terharunya !
terima kasih yea =.=

nitestalker berkata...

sama-sama....