Iklan Berbayar

Jumaat, 13 Mei 2011

blogger-dot-com buat mentenen server, aku plak terpaksa mentenkan minda

salam... GGGrrrrr.....masih berbekas marah ni... (kekononnya)

wah...memang betul aku gian nak update blog... walaupun cerita tah-hape-hape, tapi aku tetap gian...

ni lah akibat penangan blogger-dot-com buat mentenen server....gatal je jari... iskkk

lagi satu, kesian kat follower ke 111 aku tu...baru aku promote dah ilang entry pasal dia...takpe, aku upkan balik entry pasal dia esok.... walauapepun...memang dia betul-betul bertuah...sempat wat entry kejap...terus magik, blogger-dot-com punya server "tergolek" bergolek-golek down... memang bergegar lah blog dia tu... esok...kalau korang nampak review blog, korang gegar sama dia punya blog hokey!

ermhh dah dapat buat entry ni... lepas la gian skit... cuma 2  entry aku lenyap tak dapat dikesan...kesian kat entry tu...tak sempat simpan draf...takpelah, kalau aku rajin...aku up balik...sekarang ni aku tgh keje... tak siap plak keje aku...hehehe... jumpa lagi ye....

2 ulasan:

Jahirah berkata...

baru ari ni blh msk blogger.com.geram new entry hilang...huhuu mencari ketenangan nak rewrite n repost...

Unknown berkata...

huhuh...sama arrr...sakit je hati