Iklan Berbayar

Khamis, 19 Mei 2011

siapakah top referral blog aku

salam...

dah beberapa bulan aku agak aktif dalam berblogging...ternyata, masih jauh lagi perjalanan untuk blog ni jadi seperti blog-blog lain...yang hit sehari mencecah 4 angka.... uishhh jauh...jauuuhhhh sesangat.....

tapi hari demi hari, aku dapat rasakan kemajuan.... walaupun tak semaju blog-blog mereka yang dah lama berkecimpung dalam dunia ni, aku tetap berpuas hati.... kerana apa, dari 126 follower, sekurang-kurangnya aku boleh dapat 20 - 30 peratus hit sehari..... ermhhh ok lah tu.... dari langsung takde kan....

dan dari apa yang aku selongkar, selain widget cbox/shoutbox.... juga promot kat facebook, top referral website masih diungguli oleh blog den cdo!.... dah mencantas blog ben ashaari.... hahaha sori encik ben.... referral anda telah dipotong dengan jayanya! so... kat sini aku bg link sekali lagi untuk blog pakcik exCdo ni... korang bacalah entry dia...menarik tau.... terjah kat sini http://excdo.blogspot.com/

hehe...saja promot blog dia... ape taknya, memula aku baca... dalam 3 minggu lepas hit dia cuma beberapa ratus je...tapi sekarang...perkhhhh 5 angka! dan aku tak nafikan... memang superb blog pakcik ni....

oklah...ape kata korang terjah blog dia...pastu korang bagi komen kat aku...aku nak tau gak pendapat korang.... sekurang-kurangnya korang bolehla belajar sedikit dari segi gaya bahasa dan kematangan dia berblogging.... dan bersedia untuk tersenyum sorang-sorang.....

1 ulasan:

DEN COMANDO berkata...

laa, timo kaseh yo nite, kerano menyokong Den...Den sebonarnyo menulih ikut kato hati Den, kemudian Den bayangkan yg Den tongah bercerito, dari situ Den terjomahkan dalam bontuk penulisan...tak ado ao yg istimewonyo..cumo mungkn pasal 'cerito' tu lain sikit, sobab tak ada unsur politik, soram, cinto..semuonyo pasal cerito dan pengalaman Den maso jadi sojar...