Iklan Berbayar

Jumaat, 20 Mei 2011

edisi pendek berwajah baru!!!

salam....
alamak...dah basi baru nak buat enti...ape da tuan punya blog....

kejutan....? ah...tak kut.... sesapa yang dah melawat blog ni sedari lepas subuh tadi mesti perasan.... layout dah baru.... header mungkin dari semalam dah perasan...pun baru jugak.... iskkk serba baru, macam masuk blog orang lain la..... hehehe selagi namanya edisi pendek.... itulah blognya dan owner dia tetap sama....

"sekali air bah, sekali pantai berubah" - hari-hari kalau makan lauk yang sama mesti muak kan.... hilang selera, putus selera.... sesekali jugaklah aku segarkan balik blog aku dengan layout yang baru.... aku renovate habis-habisan dan inilah hasilnya....

tapi simple...takde header flash "berjoget2" lagu-lagu berdendang.... macam sunyi je kan.... sebenarnya ada sebab kenapa.... aku nak blog aku lancar dan dapat load dengan cepat.... jadinya takdelah terhegeh-hegeh bila nak load....terutama sistem komputer aku yang usang ni.... aku andaikan kalaulah gunakan sistem aku sekarang blog dapat load dengan pantas, maka dengan sistem terkini....dah tentu "lebih pantas" kalau tak "sepantas kilat!"syok kan.....

lagi satu, kenapa aku tak letak widget lagu ke, ape ke.... dulu aku pernah letak, ramai komplen, siap dengan ugutan tu.... "blog ko ni kan, boleh buatkan aku sakit jantung, tengah sedap-sedap aku layan mp3 lagu anuar zain, lagu ko lak menyalak, kalau camni aku boikot blog ko" perghhh.... tajam menikam, pastu aku cubalah promot radio-online member aku..... dah lama dah aku nak promot dalam blog tapi coding radio tu aku tak dapat....sampailah satu masa....aku dapat idea, aku bukak source code blog member aku, cari coding radio-online dia... dah dapat, aku pun tampal lah.... berpusu-pusu lagi komplen, firefox crash lah.... pc hang lah... hape lah.... adoyaiiii.....

dengan segera sepantas mee segera 3 minit, aku buang semua widget lagu dan radio..... apa-apa widget yang bergerak pun aku buang sama....nah, ambik korang.... blog aku kaku, beku dan sunyi macam tanah perkuburan.... jangan kata lagu, bunyi cengkerik/riang-riang pun takde....hahahhaha aman dunia....

dan hasilnya....yang dulu tu lah...sekarang ni segarkan balik.... saja nak matchkan dengan header baru tu.... nak buat macam laman surat khabar klasik.... ekekekeke....

5 ulasan:

Akak Kembang berkata...

sempoi....

fitrimdyunus berkata...

edisi panjang xde ke.?

padlie berkata...

ok apa sunyi... tenang je...

Unknown berkata...

fitri: revergi namanye ni...ekekeke

padlie: tu lah...sinyi, tenang, tak ganggu orang lain kan...

shahrilhakime berkata...

biase le tu.....
nak puehkan hati oghang bukan senang.....ape je yang kite buat....bukan semue suke..... awok senang je...selagi tak beghatkan blog awok....awok ok...