Iklan Berbayar

Rabu, 4 Mei 2011

den jatuh hati kek blog x-komando ni

salam pagi....

dah beberapa hari aku dok layan blog ex komando ni.... punya la best sampai gusi pun naik banjir... (kata lain tak kering gusi ikut versi aku), tergelak-gelak dan tersengih-sengih aku kalau baca pengalaman "pakcik-bro" ni... (panggilan aku utk dia, ye lah....dia tak bagi panggil tuan pasal dah pencen, dia suruh panggil pakcik/bro) hehehe jangan marah ye pakcik...

dari entri pertama, sampailah la entri terakhir....kompom... tak tergelak, wajib tersengih, garapan dia memang menarik..... sampaikan tak sabar nak tunggu entri seterusnya....

tiba-tiba teringat pulak jurulatih aku masa join kadet tentera dulu.... base kat terendak melaka...ala... masa zaman aku sekolah menengah dulu.... ape cerita? nanti aku cerita detail kat entri akan datang... hehehhe

anyway kalau korang nak baca blog pakcik-bro ex-komando ni.... korang boleh klik kat sini....  Komando kedai kopi

pssttt....ni aku tak bgtau dia aku promote blog dia ni....

pokcik-bro.... jangan marah ye... aku promote blog pokcik-bro ni... ada masa kita kena teh tarik.....

3 ulasan:

siti ika berkata...

humangg aii.. ni yang buat den raso nak terjah ex komando jugak ni..

DEN COMANDO berkata...

Laa..terimo kasih yo..Den tulis sobab Den nak 'dokumenkan 'semuo pengalaman Den seboom Den lolap mato..nanti ado jugo bahan rujukan untuk anak cucu Den yangnak kono siapo abah dan atuknya..lagi pun Den munili kerana suko...kalau dio dapat membori menafaat kepada org...alhamdulilah...kalau tak dpat...tak ado masalah....

Unknown berkata...

sama sama pokcik.... takde masalah...kalau ada blog yang aku suka...mesti aku promot punya