Iklan Berbayar

Sabtu, 21 Mei 2011

SEGMEN: PUTERI KASIH AJAK AKU BERGUMBIRA, aiseh... kena tag la pulak

adoi...adoi.... adoi...adoiii.... kena tag... nak layan ke tak? isshhhh aku segan arr.... apela gen fujita gi tag aku ni... ermhh takpe...aku layan kan aje....

meh sini aku join...baru ada kesempatan pagi ni.... alang-alang aku takleh tido lepas sarapan pagi.... anyway, nak tau dari mana puncanya.... sila tengok gambar dibawah....


dia ni lah tok dalangnya, kalau korang nak join, korang klik je kat gambar atas tu.... si gen fujita tu plak agen yang gi tag aku....punya lah ramai member dia....aku jugak yang kena tag...aku sorang pulak tu..... tak caya ko klik kat nama dia.... aku tak tipu...dia tag aku sorang je....

segmen dia.... camne aku boleh meng"hepi"kan diri.... uishhh banyak wooo.... korang tengoklah ape ke menda nya..... korang "scroll" ke bawah....hokey.... AMARAN: segala risiko adalah tanggungjawab sendiri, tuan punya blog takkan bertanggungjawab dengan apa-apa yang terjadi..... boleh menyebabkan kepelikan ringan dan reaksi-reaksi yang tidak diketahui oleh tuan punya blog.... hehehe... AWAS!!!!!!!!!!!

.
.

duit...yang ni memang boleh menghepikan aku....hahahha. ni lah punca aku boleh menghepikan diri... kalau tak caya, cuba korang bagi aku  duit time aku tengah termenung sorang-sorang.... (kalau duit tu rupanya macam kat atas, ko bagi aku 100 keping tau). korang hulur lah sambil senyum dan takyah kata ape-ape.... kompom aku senyum dan tak kata apa-apa jugak.... keh keh keh.
.
.
KACHING!!!!!!!!!!!

.
.



.
ataupun....korang belanja aku makan... uih... bukan gambar yang kat atas tu je.... tak kisahlah...asal korang belanja aku makan, kompom aku hepi.... alahaii....sape tak hepi kan.... orang belanja makan..
dan darjah ke"hepi"an aku akan bertambah mengikut bintang restoren yang korang belanja tu... 
NGAhahahHAHAHhhahaha.....

ermmm ada lagi tak?...

aku rasa 2 benda ni lah paling senang kan.... keh keh keh.... amacam.... ape ke perasan korang... eh... ape... korang perasan?

hak hak hak.... korang memang perasan.... huhuhuhu.... oi, oi...ape jetat dahi aku ni...jadi dahi ikan flower horn pulak kang.. kurang pulak kehenseman aku....

laaa...salah taip la pulak.... sori2... aku nak tanya...ape ke perasaan korang.... ???

........................................................................................................................................

eh...nak aku tag ke? oklah...sesapa yang baca posting ni secara otometik korang di "tag"... buleh tag kat dahi korang tak...huhuhu kuang hajaq sungguh ayat aku kan.... ah...tak kire...tak kire... korang kena tag jugak.... korang kena join....

...............................................................................................................................

9 ulasan:

Karen Monica berkata...

terima kasih sebab sudi nak join..terharu saya :)

Unknown berkata...

sama-sama....tgh ada idea... hehhe

Gen Fujita berkata...

Tag ko sorang dah ler Bob, ko kan rakan segay aku. Bwahahahahahahahaha...

Unknown berkata...

choiii.... taknak aku.... nanti mcm2 jadi wooo...hahhaha

Ain Shafinas berkata...

okay, gambar tu buat perut saya berbunyi.

Unknown berkata...

hehe ain, tu belum posting jalan-jalan kat johor bahru... surely terus lapo! sila selongkar entri bulan april... haha

Ain Shafinas berkata...

laksa johor !!! heheheh

Puteri Kasih berkata...

saya dah buat review untuk entri ni di blog baru saya...sila baca yer :)

http://www.puterikasih.com/2011/05/stalker-di-waktu-malam/

RerameUngu berkata...

ngahahaha...terbaeeekk...duit dan makan eh...match gak tu..takda duit, tak da makan..kan? hehehehe