Iklan Berbayar

Rabu, 18 Mei 2011

lagi mereka yang bertuah, pengikut ke 122!!!

jeng jeng jeng.... seperti yang dijanjikan, entry penghargaan untuk follower bertuah.... kali ni pengikut ke 122!

tak cukup beso sila klik


mesti ada yang kata.... "ape ke istimewanya no 122 tu kan...kenapa tak no 123? kan ke lebih afdal kalau nak diikutkan...."

pasal nombor tuh memang takde istimewanya....tapi gaya bahasa dia memang istimewa... "ate, ni 1st time teman jumpe blog ghope ni"... ekekek rasa-rasa dah dapat klu kan..... tu lah istimewanya....

entri dia santai, taklah berjela, tepat pada sasaran...( taklah macam entri aku...merapu-rapu)... penggunaan loghat peghak tu yang menarik hati nak membacanya.... dan mendatangkan sati idea untuk aku menjalankan pencarian blog-blog yang menggunakan bahasa daerah untuk aku masukkan dalam bloglist aku.... heheheh... macam ada tanda-tanda nak kene renovet je blog aku ni.... tunggu entry seterusnya....aku buat pengumuman....



ada masa korang terjahlah blog brader kita ni, http://dkosonglapan.blogspot.com 

nak berkenal-kenalan ke, ape ke...lantok kome...opsss....

3 ulasan:

Aku By Pojie berkata...

122 nice number!!

;p

Unknown berkata...

haha... 123 pum cantik gak....

shahrilhakime berkata...

uiiiiii...ghajin nye En nitestalkerz kite ni riviu blog oghang...bagoih betoi... tq le sebab blog awok termasok dalm list mike...