Iklan Berbayar

Isnin, 30 Mei 2011

tet, tet, tet... yes!!! aku kaya!!!!!

semalam...

aku masuk keje... kompom jadi mak limah aku ujung minggu ni... hahahah, boss department aku panggil... tanya kenapa aku datang keje... aku jawab, nak siapkan backlog dengan tengok-tengokkan diorang mana tau ada benda nak tolong......

ermhh ok... dia senyum je... uish...mestilah dia senyum... pasal dpt staff gila macam aku...cuti pun keje... buahahahah....

"next weekend stenbai lagi ye" sempat lagi pesan kat aku.... aku senyum... "baik boss, saya sedia berkhidmat!!" hahahah jawab aku... dalam hati je lah....

............................................

eh...dah kol 430pg... tengok bebudak dah mula relaks... ermhhh dah siap la tu... bagus jugak.... dengan gatalnya aku pun masuk dalam urusan perbankan.... tet...tet.... tet.... [enter]

yesss......!!!!!!!! rezeki subuh....dah ada 6 angka (termasuk nombor selepas titik).... yesss!!!!... yess!!!!....

"oit, kenapa ko ni ha.... sawan unta?" sound sorang tu....

"gaji dah masuk".....

"YAHUUUUUUUUUUUUU!!!!"..... laju je meluncur dari mulut dia

perkhhhh lagi dasyat.... sungguh dasyat!!!!! nasib tak melompat samai siling opis....

..................................

nyet, nyet, nyet....det det det det...... keluar 4 keping... senyum kejap....

baru 4 langkah dari bank....baru teringat..... huh... insurans, investment, bil, sewa... nasib baik takde instalment.... aisehhh tinggal sikit je....

......oOoooowwWWHHHHHHHHHHHH.............. NNNOOOOOOOOOOOOOO......!!!!!!!!!!

p/s: BESAR PERIUK BESARLAH KERAKNYA, tapi SANG KANCIL jangan cuba-cuba nak berak macam sang gajah.... BURUK PADAHNYA......

sekadar peringatan.... janganlah boros berbelanja

3 ulasan:

risa berkata...

baik bos!!

RerameUngu berkata...

hoho..sokong..belanja kena berpada2 ..jgn smpai mnyusahkn diri dn org lain kmudian hari..

Tanpa Nama berkata...

belanja cheqwa! ;D