Iklan Berbayar

Selasa, 24 Mei 2011

sasuke di malaysia, peluang baik ni...korang takmo join? hape? tak tau sasuke tu hape? korang tgk klip kat bwh ni ha....


ya..!!! Sasuke / ninja warrior, bakal datang ke malaysia!!...anyway, kalau korang punya semangat dan kekuatan untuk sahut cabaran ni, korang bolehlah pergi ke Perhimpunan Sejuta Belia di Putrajaya... tunjukkan "kehebatan" korang...

walaupun skala cabaran mungkin kecil sedikit, tapi cukuplah untuk bagi korang satu cabaran yang mungkin "cukup mencabar kejantanan" korang tu...hahahha ape tunggu lagi...korang suka tunjukkan kejantanan korang kan....

anyway, gelanggang yang disediakan pun dipantau oleh penyedia teknikal dari jepun...jadi... rebutlah peluang ni....mana tau korang antara 10 orang yang jadi wakil malaysia untuk cabaran sasuke sebenar kat sana....

maklumat lanjut... korang klik kat sini www.sasukemalaysia.com

2 ulasan:

Gen Fujita berkata...

Apasal la benda ni takde kat sini sejak 10 tahun lepas, masa aku masih tip top, masa aku masih ganteng. Hmm...

nitestalker berkata...

hehehhe... biasalah bro... tapi kalau nak join ape salahnya... kih kih kih