Iklan Berbayar

Sabtu, 30 Julai 2011

tercapai sudah, pulasan dan rambutan gading berjaya dirampok....

salam.... yum yum yum... (terkunyah-kunyah)

ekekeke....cam siut je kan, bila dah akaun berisi, ape lagi, segala tekad dan niat dilampiaskan pagi ni, selepas subuh je, terus aku sergah mesin atm yang masih kesejukan... (macam orang plak ye) terus aku buat lawatan ke beberapa atm yang lain (untuk melangsaikan hutang) terus aku balik....eh... sarapan dulu da... lapo....

yum...yum...yum... (mengunyah lagi) slurrppp....

sekarang, rambutan gading dan pulasan dalam genggaman.... MUAHAHAHHA (gelak jahat) - klik sini untuk entry hajat besar aku....

lepas berperang dengan semut-semut hitam..... kata orang, bukan kata aku, kalau rambutan bersemut, manis, tapi kalau berkerengga, masam isinya.... tapi tah.... dulu rambutan tu takde semut pun manis jugak....  tak pulak tawar.... ekekekke eh... ada ke rambutan tawar?

yum yum yum....

selesai sudah urusan rambutan dan pulasan... tinggal nak bungkus dan bawak lari.... ehek...ehek....

yum yum yum lagi....

sedap sungguh rambutan dan pulasan yang fresh baru dipetik dari pokok.... tapi hati-hati, boleh menyebabkan keperitan tekak dan batuk-batuk kalau tak hati-hati.....

yum yum yum.... slurrrppp....

salammm.....  yum yum yum yum....

ops... sori, tak henti2 mengunyah dari tadi...ekekeke

yum...yum...yum... bon apetit!....yum yum yum......

p/s: jangan marah ye, sesekali merapu.... tapi kalau dok tertelan air liur... jangan disalahkan diri ni ye.... 'peace'....

Tiada ulasan: