Iklan Berbayar

Ahad, 31 Julai 2011

mulai malam ni, aku tak mahu mengendap lagi...

hahaha...salam...

sensasi  tajuk malam ni.... persoalannya adakah aku seorang pengendap atau seseorang yang suka mengendap??

perghh...mesti ramai yang seram kan.... sinonim plak dengan nama aku yang...ermmm mungkin ramai tahu asal usulnya ataupun sekadar menafsir maksud secara terus, cukup untuk meremangkan bulu-bulu roma terutama gadis-gadis... OFKOS la gadis-gadis yang seram... kalau aku mengendap lelaki, alamak... dunia dah terbalik la.... keh keh keh....

tak sampai 8.30pm tadi, penyimpan mohor besar raja-raja isytiharkan, 1 ogos 2011 tarikh bermula puasa... maka dengan ini, aku akan menghentikan aktiviti mengendap.... bulan pose beb, kalau mengendap siang, kurang lak pahala pose, kalau malam... kena pelangkung plak sebab ramai yang berjaga atau, mungkin ramai yang bertadarus...

tapi... ada orang sedih... andai kata aku berhenti mengendap... kuranglah trafik diorang... keh keh keh.... sabar...sabar...

hahah macam ye ye je kan... iskk jangan la cakap aku ni pervert atau desperados pasal suka mengendap pompuan...tak elok tau... aku cuma mengendap blog-blog yang semestinya... korang suka dan korang mintak di'hendap' kan.... tak gitu...

okelah..sebenarnya aku nak berhenti guna istilah stalking, blogstalking. skodeng, blogskodeng, mengendap dan beberapa istilah yang kurang manis... tu aje...

back to square one lah jawabnya....

blogwalking, reading, visit, lawatan mesra dsb.... hmmm...

ops...satu lagi, sesapa yang suka bergossip tu... bawak-bawak kurangkan jugak ye... takut-takut termengumpat.... kurang pulak pahala pose korang...

dahlah...aku nak sambung keje... tengah pikir mana nak makan sahur.... kompom aku balik lepas waktu sahur hari ni....

SELAMAT BERPUASA.....

Tiada ulasan: