Iklan Berbayar

Selasa, 7 Jun 2011

bila dah 20 hari kerja tanpa henti...

salam semua...


dah 3 hari tak posting, akibat dari keletihan melampau... bukan taknak posting tapi, keadaan yang memaksa....

mungkin masih ada yang masih ingat posting aku pasal tak dapat offday... ya... memang menjadi kenyataan.....bukan saja kenyataan, malah berganda....

muka aku semasa buat keje... arrr.... arrr... arrr..... zombey!

weekend lepas aku terpaksa kerja jugak.... jadi kalau dihitung. hampir 20 hari aku keje tanpa ada offday, terasa tekanan dalam diri dan kepala otak ni semakin.... ermhhh jangan kena...iskkk taknak sebutlah.. takut jadi realiti....

tak apalah.. anggapkan ianya sebagai satu komitmen.... betapa kalau aku ni kalau "terlalu memikirkan" tugas dan tanggungjawab.....  macam dalam gambar kat atas tu... arrrc....arrrch!!!

alahaiii tak jadi macam muka mak limah dalam filem HMLBR dah....  tapi dah macam "zombie"... hahahhahahha....hahhaha...... Grrrrr

4 ulasan:

Den Cdo berkata...

rehat samo nite, jgn asek kojo ajo,,,,nanti sakit kito jugo yg susah..part kojo ikut prinsip Den...don/t worry about the kojo, let/s the kojo worry about you..!

nitestalker berkata...

baik la pokcik...nanti den baleh dondam... ekekekeke

Cinta berkata...

ekau jgn ikut sgt caro pokcik den tu, nite ... dio ni, kojo ko, rehat ko ... samo yo ...

nitestalker berkata...

hahahah adooo cik kak.... bergoga perut den... dok peghati dari jauh... aka ngan pak den asik betokak yo... ekekkekee