Iklan Berbayar

Rabu, 27 April 2011

[video] macamana duit polimer dicetak

duit-duit...dimana kau duit.... tiba-tiba bila ujung bulan, lagu ni makin kerap berkumandang dalam fikiran sesetengah orang..... punyalah lain macam bunyiknye kan.... tunggu gaji la, berapa gaji masuk la, dan paling best dah gaji ni mulalah fikir mana nak bayar hutang, sewa rumah, duit makan dan mcm-macam lah fikiran dok berputar-putar.... silap putr duit, alamat berputarlah dunia.... pening!
RM5 polimer


dalam pada pening-pening tu, kalau kita tengok not RM5, aku tertanya-tanya, camnelah diorang cetak duit kat plastik ni ye... sekali tu aku jumpa lah video ni.... memang aku suka tgk dokumentari.... dan saja aku selongkar rancangan dokumentari kat astro tu....dan hasilnya, terjumpa aku dengan video ni....



ahaaa....baru aku tau camni rupanya duit plastik dicetak.... 

Tiada ulasan: