Iklan Berbayar

Ahad, 24 April 2011

kalau lah aku ada "super power"!!

salam semua, dah lama aku tak post apa-apa, fikiran terganggu sikit, kepala ada tepu, memikirkan macam-macam benda.... hehehhe

tengok balik tajuk, kalau la aku ada super power, satu super power yang aku nak, dan aku cukup-cukup perlukan sekarang adalah.... "boleh baca fikiran orang"... seronok gila kalau ada super power ni.... nak tau kenapa....???

kalau kat rumah famili, boleh tau apa yang semua orang nak... ape yang orang meluat, apa yang orang mengumpat... kat seronok tu.... ye lah, parent nak minum, belum diorang bukak mulut dah siap air biarpun air kosong, anak sedara nak makan, dah boleh bagitau akak yang anak dia merengek pasal lapar, pastu macam-macam lagi lah....

kat tempat kerja, masuk opis je dah boleh tau ape boss nak, apa marketing department nak, ape menda yang nak kena buat, apa department leader nak bagi kerja tambahan dan paling best, ape colleague nak ampu pasal nakkan sesuatu.... hahahahahha....

tapi sayang seribu kali sayang, semua tu tinggal IMPIAN, mana nak boleh dapat kebolehan mind reading ni... kalau la ada, silap-silap aku yang gila....kan...kan...

cuma satu je super power yang aku boleh dapat....

keh keh keh.....boleh beli power ni kat kedai, macam-macam perisa ada.....

haus tekak ni...kita minum dulu!!!

Tiada ulasan: