Iklan Berbayar

Khamis, 14 April 2011

pening aku... pening.... nak ke timur atau ke barat

kelmarin, aku fax complimentary voucher dari satu hotel berbintang ni.... pilihan yang ada KL, damai laut dengan kuantan....iskkk dengan pantas aku pilih KL, bukan apa... jimat sikit. lagipun tengah malas nak jalan jauh-jauh, apetah lagi ujung bulan... duit limit woooo.....

lagi pun aku dah plan nak teroka bandaraya KL dari sudut berbeza....mungkin masa untuk aku pergi tempat-tempat menarik kat KL ni.... almaklumla... nama je duduk KL, kerja kat KL, jangan terperanjat kalau aku cakap banyak lagi tempat aku tak pegi lagi....

tiba tiba pagi semalam... "zreettt....zreeetttt" hp aku vibrate....nasib baik tersedar....

"hello gud morning, is this mr. XXX?" alamak....awek mana call ni....aku dah la keje malam.......

"yes i am" control tone suara serak-serak bangun tido tak gosok gigi...

"i'm calling to inform that we cannot proceed your reservation, hotel fully booked" sambung awek tu lagi....

ah sudah....hilang ngantuk aku....

"anyway, i would like to suggest u to stay at damai laut, would u like to book now?" sambung dia lagi...

damai laut? ah sudah....hotel ceruk yang cuma padang golf tu ko suggest kat aku....adehhh, rosak aku nye program cuti-cuti malaysia ronda KL....

"errr.... can i call you back....i need to discuss about this....i'll give my decision later" balas aku balik....

ye lah, cuti dah apply, cuma program nasib baik tak plan lagi....penyudahnya kena tukar lokasi.... adoiii penin-penin..... mana nak gi ha.... timur ke barat? entahla...

dalam hati dok menyumpah...."mentang-mentanglah complementary voucher, ko suka-suka je reject, aku taulah permintaan kat KL tu banyak, tapi aku check dengan hotel ade je kosong.... anyway, lain kali kalau tak mampu nak offer....JANGAN OFFER.... atau korang bagi je voucher yang orang lain takleh pilih lokasi.... senang.... aku pun senang nak plan mana nak pegi... hapeda" .....

maka dengan rasminya aku pun reject la plan aku nak beli membership hotel ni.... ahaks...ahaks.....

Tiada ulasan: