Iklan Berbayar

Selasa, 12 April 2011

restoren ikan patin RM13 000

semalam.... riuh rendah dunia siber dan kedai kopi serta kedai mamak..... alkisah orang makan ikan patin berharga RM13 ribu, mahal tu...lagi-lagi kalau yang makan tu 50 orang.... dikisah dari orang yang makan dan dikatakan membayar harga makanan tersebut....


wow...lebih mahal dari emas!

ribut bertiup punyalah kencang....sampai ada yang bagi cadangan macam usop wilcha....

kite bako!!!.... kita bako!!!.... punye tebako hati dema semue...ate, mahai sangat......

hari ni, orang yang beno membayornye kate....eh... terloghat perak lak, diorang bukan makan 50 orang, tapi 350 orang.... siap dengan ikan mahal lain, udang galah, sayur kampung.... aku pulak meleleh.... tapi lepas "kalkulet" baru RM37 hengget lebih sorang!.... terus air liur berjurai macam waterfall.... fuh..... oklah tu.... murah......

tapi yang jadi persoalannya sapa la yang nak jadi hero gi repot kat reporter tu ye.... kesian pulak kat tuan punya kedai makan.....  jadi sesapa yang nak bako membako tu....simpan balik la peralatan korang tu....  kena humban kat sungai pahang tak ke susah.... lebar woooo....tak cukup tangan nak berenang.....

yang nak jadi hero gi komplen sana sini tu....lain kali fikir 2 3 kali dulu ye.... bak kata orang, terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata, silap2 gigi berterabur.....hahah

tuan punya kedai, lepas ni InsyaAllah rezeki bertambah murah.... ambil menda ni jadi positif, kedai tu seantero malaysia akan cari... macam dalam entri sebelum ni, sifat ingin tahu rakyat malaysia ni agak hebat.... mesti jadi macam acara memburu harta karun.....

maka hari ni terungkailah semua kisah misteri kedai ikan patin RM13 000 tuh....

p/s: untuk tuan punya kedai, register trademark ni, mesti kaw-kaw punya popular mengalahkan artis yang menang anugerah "artis paling popular" tu.... cadangan nama kedai.... "RESTOREN PATIN RM13 000"

2 ulasan:

areteacar berkata...

baik guna duit tuh g shopping. hahaha...

|CIK TIKAH|

nitestalker berkata...

hahahah makan punya pasal.... yang penting hati puas...