Iklan Berbayar

Jumaat, 17 September 2010

Tido Dalam Kereta Masa Rush Hour

Gambar hiasan
 Lokasi : Jalan Raja Laut

Masa: 830am

kesalahan : Tidur dalam kereta di tengah trafik masa rush hour

Punca:  MABUK!

Sengal, cam hampeh je perangai...dah la mabuk, leh plak tido kat tgh2 jalan time orang sibuk nak pegi kerja. Camni punya orang pon ada ye... macam kat kl dah takde hotel nak "landing" tido...

Hmmm...susah nak cakap bila orang dah pentingkan diri. Di gelar "kiasu" marah tapi tu lah hakikat....

Korang marah tak?

2 ulasan:

wAt| berkata...

tak... aku xmrh la... sbb aku xde kete yg perlu lalu jln tu, aku mmg xlalu jln tu utk g keje, aku xde keje pun utk aku kuar time camtu. last but not least, ok pe dia tido... dr dia rempuh org gara2 mabuk. at least yg ni buat org lambat g keje je... xde la sampai ada org hilang nyawa. :p

Hairul berkata...

dah rempuh dah pun, towing car polis kat depan tu