Iklan Berbayar

Isnin, 20 September 2010

Gitaris Estrange Pegang Anjing

Ermhhh isu camni lagi.... korang tgkla sendiri


Baca selanjutnya [Di sini]

Sesetengah kita mungkin tak kisah, ada yang mengatakan anjing najis yang boleh dicuci... jadi apa masalahnya...

Entahlah...mungkin stigma kita yang mengatakan anjing tu najis berat hinggakan kita sendiri tak boleh pegang anjing.... tanpa alasan.... hmmm~

Walauapapun...ada baiknya korang bertanya pada yang arif, mungkin persoalan camni akan menambahkan kefahaman kita terhadap Islam... InsyaAllah....

ingat, carik ustaz yang arif, bukan buat andaian sendiri....

Apa yang penting...

"masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang kerbau menguak", pandai-pandailah bawak diri....

Apa, masuk kandang harimau....? RISIKO TANGGUNG SENDIRI!

3 ulasan:

Gen Fujita berkata...

pergh berani betol dia pegang anjing tu, aku kalau chihuahua berani la kot, kiut sket, rasa cam nak picit2 je, klu yg besar2 ni takut aku, takut kena geget, naya wooo

nitestalker berkata...

hahahha yang ni pon kiut ape...aku tgk hensem je anjing tu...kalo rotweiller maybe aku gigil skit kot...hahahha

theblabber. berkata...

baggage aku baru lepas kena cium dek anjing kat airport london hari tu :)