Iklan Berbayar

Rabu, 29 September 2010

Suami muda dan isteri tua, salahke?

tersenyum aku baca artikel ni.... pada aku tak salah, biarlah laki tu hensem mana pun.... dan kahwin dengan pompuan yang lebih tua (tak kisah lah tua camne pon). pada aku itu soal hati, jodoh dan keserasian... walau apa pun...jangan cemburu, jangan melenting...ada baiknya tanya apa rahsia.... tanya apa punca.... kan tu lagi baik dari membuat andaian sendiri...silap-silap "terfitnah".... kan dah berdosa...

yang penting, jgn tanya aku ada pengalaman ke tak.... nanti aku akan bagi "tanda soal" yang lebih besar kat korang.... HAHAHHAHA....

korang baca la sendiri artikel kat bawah ni...saja aku share... menarik tau!!!

Warna Kehidupan: 'Suami dia muda'
Oleh Nurul Farina Nazlan

pix_gal0
PERKAHWINAN adalah satu ibadat dalam Islam dan ia adalah sunnah Rasulullah SAW dan adalah satu pelaksanaan terhadap tuntutan fitrah manusia, malahan individu yang menempuh alam perkahwinan akan dapat mengatur suatu kehidupan yang terjamin, berkat, sempurna dan lebih bertanggungjawab.

Allah SWT menjadikan manusia dengan fitrahnya yang ingin hidup berpasangan, berkasih sayang, bahagia dan dapat memenuhi tuntutan syahwatnya melalui cara yang halal malah, fitrah itu hanya akan dapat dilaksanakan melalui ikatan perkahwinan yang sah.

baca selanjutnya------>klik sini

malas aku nak copy-paste semua artikel...pasal aku cuma berkongsi....lagipun bukan artikel aku...

korang pun nak tau kan ape kisah selanjutnya... haa...jgn malas nak klik...bukan aku suruh beli surat khabar pon!

Tiada ulasan: