Iklan Berbayar

Jumaat, 5 Ogos 2011

"usop wilcha" tinggalkan dunia koporat

tak mengejutkan, dengan rezeki yang bertambah murah, ruang dan peluang seharusnya diambil dan diterokai, sebagai seseorang yang dah lama berkecimpung dengan dunia koporat, abg usop (shy8) dah tentu masak dengan selok belok cabaran ni kan.... cuma satu, selamat berjaya untuk abg shy8 dalam menghadapi gelombang dunia  hiburan yang tak kurang mencabarnya....

artikel lanjut korang boleh baca kat sini

'Usop Wilcha' Lepas Jawatan Pengurus Selepas Jadi Deejay 



Shy8 bersama anak dan isterinya

KUALA LUMPUR: Penyampai baru Hot FM, Syed Mohamad Asri atau nama komersialnya Shy8 bakal melepaskan jawatan sebagai Pengurus Komunikasi Korporat syarikat Tanjung Offshore Berhad dalam masa terdekat.
Jelas Shy8 yang dikenali dengan watak Usop Wilcha dalam filem Hantu Kak Limah Balik Rumah, dia sudah memikirkan semasaknya perkara itu dan mengambil keputusan memilih dunia hiburan sebagai kerjaya tetap.
"Mulanya memang saya yakin boleh membahagikan masa antara bidang seni dan bidang korporat tetapi sudah dua bulan berlalu saya rasakan hidup saya semakin tidak terurus.

penulis: dengan resume yang flying colours, abg shy8 sudah tentu perjalanan kariernya akan begitu lancar.... pengalaman penuh di dada.....

Tiada ulasan: