Iklan Berbayar

Sabtu, 20 Ogos 2011

nuffnang ni saja kan, nak suruh aku "ketagih" dengan blog

salam....

aku rasa ramai blogger otai akan muntah ijau kalau baca tajuk kat atas.... tapi, entah... bila sesuatu yang kita biasa buat atas dasar suka-suka tiba-tiba ada hasilnya (walaupun sikit dan ciput) aku rasa berbaloi jugak kan....taklah ape yang kita buat tu sia-sia...

yang lepas 2, ni dah naik 3


dan kebetulan buka nuff pagi ni...tup-tup ada lagi iklan yang tersenarai... alhamdulillah....bertambah lagi hasilnya... walaupun sikit...tapi puas hati la jugak.... lama giler aku tunggu saat ni...sekarang, let it flows....a little by a little.... jangan tamak2...jadikan buffered earning ni motivasi....

terutama blogger hijau macam aku nie....kekeke nama je blog dah tua....tp matangnya belum lagi ye... hijau pucuk daun baru kembang dari kudup....ekekeke

Tiada ulasan: