Iklan Berbayar

Khamis, 25 Ogos 2011

botok-botok money-back guarantee kg melayu majidee, jumpa jugak akhirnya

salam...

yess...aku dah sampai rumah...lepas melawat kota tinggi...

dalam perjalanan balik, aku singgah kat bazaar ramadhan yang memang popular dikalangan penduduk johor bahru. satu tujuan, nak usha makanan-makanan yang ada....

aku penah post satu video pasal bazaar ramadan ni kan.... korang tengok ye video kat bawah ni...



anyway, aku cuba jejak gerai ni.... YESS!! aku jumpa la.... memang tak lepaskan peluang nak mencuba... RM8 pun RM8 lah....

pose istimewa dari peniaga botok-botok


mungkin ramai yang tertanya-tanya camne la rupa botok-botok tu kan....korang tengoklah kat bawah ni.... memang puas hati.... yummy! puas aku dapat merasa....

close up botok-botok nie, yang istimewanya tentulah rempahnya


p/s: moneyback guarantee, satisfaction guarantee!!!... yummy sehingga menjilat jari..... kalau tengok waktu tengah hari, jgn sampai batal pose tu nanti.....

Tiada ulasan: