Iklan Berbayar

Selasa, 30 Ogos 2011

[edisi selongkar] barang lama yang aku jumpa sempena balik kampung

hasil selongkaran...hahahah bukan selongkar kaw-kaw... kebetulan jumpa kat almari lama...belek belek majalah lama koleksi aku yang berterabur.... hehe... hehe...

korang layan gambar kat bawah ni dah la ye... detali aku post kat blog aku yang satu lagi.... korang terjahla blog yang ni


seterika arang

bekas celak ol'skool

buku matematik...bukan buku belajar ilmu hi.... hehehe

buku lama... korang boleh baca tulisan tu?

buku teks tingkatan 2, zaman tahun 80an

buku teks tingkatan 1, sekitar tahun 80an

buku ni kalau korang baca...mau tergeliat lidah...tulisan versi lama

buku cerita "orang-orang bersayap"



majalah yang agak lama, sekitar tahun 90an ,majalah gelagat tu dah takde dalam pasaran.... ekekekek 

ermhhh semua-semua ni akan ada dalam blog aku yang lagi satu... saja nak buat rujukan

dan satu lagi...gambar sensasi... gambar muka aku zaman muda-mudi..... hik hik hik


hensem tak?

chiao!

Tiada ulasan: