Iklan Berbayar

Khamis, 25 Ogos 2011

ronda ramadhan di kg melayu majidee

salam...

kita bersambung lagi, kisah ceritera ramadhan.... salah satu pasar ramadhan yang pasti aku singgah kalau ke johor bahru.... entah kenapa... pasar ramadhan ni semacam melambai-lambai bilamana aku jejakkan kaki di JB...

jom tengok apa yang ditawarkan.... oit2...terliur boleh...jgn sampai "menjejes" menitik-nitik ye...batal pose jangan salahkan aku plak....

murtabak kampung melayu


sampai di kg melayu, cari kedai murtabak kg melayu

kalau tak perasan, cari papan tanda ni pulak
RM6, boleh makan 2 orang, sedap sampai menitik air liur
lokasi, kalau susah sgt mencari, carik je masjid kampung melayu, betul2 kat depan masjid... a must try

-------------------------------------------

wokeh, tamat sudah cerita muratabak famous kat kampung melayu, jom jalan-jalan tengok apa yang ada... har-har-har....

alamak, brader ni....usha baik punya!
meh zoom skit, wow...kupang masak sambal.... ermmmm sedap (drooling)
akhirnya, kalau brader tadi dok usha, kupang ni jadi juadah berbuka pose.... yummy!
heheh.... dah tertelan air liur ka? sabar.sabar....waktu berbuka tak lama lagi dah....

jom jalan lagi... ramainya orang dok mencari juadah.... 
siap ada DJ lagi.... sesambil jamu mata boleh layan lagu... dan dengarkan dj dok promote gerai2 yang ada
chakoi berkuah rojak? 1st time rasa... ok jugak rasa dia...
tapi, dalam banyak-banyak yang aku beli, cuma ni aje yang aku tak beli, tu pun abg teksi yang suggest... bubur lambuk masjid kampung melayu... camne rupanya, sama je macam rupa bubur lambuk yang korang pernah nampak.... anyway aku lekat banner dia je lah ye



oklah...cukup-cukup...aku dengar makin ramai dah perut berlagu riang...hahhah macam2 lagu ada, dangdut, raggae, keroncong dan macam-macam lagi....

ada masa korang pegilah kat pasar ramadhan ni.... 

chiao! dan selamat berbuka puasa....

Tiada ulasan: