Iklan Berbayar

Jumaat, 18 Mac 2011

perjalanan dah abis... ape lagi nak post ya...

salam hari jumaat.... untuk pekerja office, ramai yang terdetik dalam hati "TGIF!" thanx god its friday, saturday and sunday holiday, after that back to blues monday.... hahaha ape aku merepek ni....

well perjalanan aku seminggu dah hampir habis dipost.... hampir habis? ye...hampir habis dah.... tinggal 1 posting je....rasa cam malas je load gambar tu.... ntah...rasa macam akan membosankan korang yang membaca kan.... aku tak tau.....tapi.... nanti lah....aku postkan jugak lah.....merepek cari mood dulu....

semalam.... berjaya jugak tallykan follower 2 blog aku, satu blog lama walaupun tak antik (blog ni lah) dan ke 2 blog hobi, (tatau korang perasan ke tak blog aku tu....lantaklah.... dah capai sasaran.... 66 follower, alhamdulillah.... ada jugak org nak ikut.... tu pun lepas bersusah payah mengerah otak bekerja walaupun sel-sel otak ni dah banyak yang beku....

aku bukanlah sehebat blogger-blogger lain kat luar sana... (baru 2 bulan dah boleh dapat cek dari advertising affiliate dengan angka bukan sahaja beratus malah beribu!)

anyway, hari ni saja nak bersantai-santai je.... tengoklah petang2 sikit nanti.... aku update lagi.... apepun, terima kasih buat semua yang sudi follow, baca, terbaca, terkelik dan macam-macam ter lagilah ye.... walaupun trafik sikit, aku bersyukur, prestasi blog merapu aku nie taklah macam dulu.... sekurang-kurangnya, aku dapatlah trafik 1/3 dari public follower aku setiap hari....yang silent reader, tataulah pulak.... hehehhe tapi masih banyak kena perbaiki kan.....

cukup...cukup2 la aku merapu, nanti korang boring terus merajuk, naya je aku nak pujuk...hahahha

Tiada ulasan: