Iklan Berbayar

Selasa, 15 Mac 2011

lawak : letak tong sampah tapi tak bagi buang sampah....hahaha

hari ni...nak lega-legakan urat saraf perut... almaklumla....belum makan lagi ni... cuma nak kongsi satu gambar yang aku snap....mungkin lawak....mungkin juga skeptik pasal dah selalu sangat gambar-gambar camni ada kat sekitar dunia siber.... korang tengok dan nilaikan la sendiri ye.....

lokasi, jejantas penghubung antara city square dan JB central.....


hahahah....kalau tak bagi buang sampah.... buat apa letak tong sampah tu kan.... adoiyai....biasa aku jumpa kat blog-blog orang lain...kali ni aku jumpa depan mata aku sendiri.... huhuhu patut la tong tu kosong.... tak boleh buang sampah rupanya.... tengok..... tempat puntung rokok pun tak penuh mana...padahal punya la ramai orang isap rokok time tu.... nasib baik dia tak siap-siap tulis dengan denda bagai.... kalau tak....mau guling-guling aku gelak.....

think before u throw.... but now i am thinking....... why ? cannot meh?  keras perut aku weh.....

fikir dari sudut positif..... tong tu baru diorang letak... ye lah...dah letak notis pun diorang buang gak....baik letak tong kan....hehehehe aku nak sambung gelak balik....

2 ulasan:

Cinta Emy berkata...

katne nie?pelik2.huhuhu

nitestalker berkata...

jejantas antara jb cetral dengan city square JB