Iklan Berbayar

Sabtu, 12 Februari 2011

mengurus 2 blog, letih ke?

2 blog, mungkin ramai kata gila...jangan tak percaya, yang ada 1 blog pun kadang-kadang takde idea nak tulis. yang ni aku tak nafikan. sebab aku pernah mengalami pengalan camtu. harap je blog bukak dah lama, tapi kalau barang disimpan dalam stor, aku rasa habuk yang melekat tu boleh buat semai benih kacang hijau....

kenapa aku ada 2 blog, pasal aku nak asingkan mana blog yang aku tumpukan untuk hobi dan koleksi dengan blog yang berbentuk pandangan peribadi. saja nak memperkemaskan konsep blog yang ada. bukanlah aku ni gile glamer atau "POYO"...hahahha....

letih? ermh...letih nak mempromosi blog la... biasa kalau blogwalking aku akan promot 1 url blog, tapi skarang, demi untuk membuatkan 2 blog ni jalan seiring.... maka blogwalking terpaksa diagihkan seadil-adilnya.... satu hari untuk satu blog.... dengan guna nama yang sama....

alhamdulillah, kedua-dua blog ni mula beriringan....purata trafik yang hampir sama untuk kedua-dua blog. dan... setelah sekian lama, iklan nuffnang mula menerjah untuk kedua-dua blog.... (blog ke dua berusia tak sampai 2 minggu (mula published 2/1/2011)

jemput-jemput lah singgah ke http://i-am-not-a-collector.blogspot.com
atau klik dalam kotak "satu lagi blog saya"

p/s: aku masih hijau dalam dunia blog ni.... masih baru lagi...masih mentah.....dan masih belajar....

4 ulasan:

Unknown berkata...

pehhpehhpehh.dua tu.

Unknown berkata...

terpaksa...takmo blog jadi caca merba sgt... aduyaiii

Gen Fujita berkata...

Letih memang letih, tapi kalau dua-dua blog tu topik yg ditumpukan lain-lain pun, memang elok buat camtu.

Unknown berkata...

insyaAllah akan dihandle dengan sebaik-baiknya