Iklan Berbayar

Jumaat, 10 Disember 2010

tarif elektrik nak naik ummm nak kisah ke tak nak

dari semalam sampai la hari ni, dok kecoh pasal elektrik nak naik, pastu tak jadi nak naik, pastu.... tah naik tah tak.... ermmmm tiba-tiba hari ni dapat bil elektrik.... jeng jeng JENG!!!!!!

memang selama ni aku cuba nak kurangkan penggunaan elektrik, walaupun kekadang lap top pon aku tak tutup bila mana mata aku tertutup.... tapi langkah-langkah penjimatan aku dah mulakan, dari gunakan alat-alat cekap tenaga sampailah menghadkan penggunaan elektrik untuk barang yang tak perlu.... dan hasilnya, buat pertama kalinya, aku dapat capai sasaran "elektrik percuma".... meh tengok bil yang baru aku dapat.....

klik untuk tumbesaran
tu dia....bukti bil terbaru.... capai jugak hajat nak guna "elektrik percuma" hahahahhahh

uiks....seposen je...emmm rasa tunggak pun takpe kan.... keh keh keh....jimat RM20.....

Tiada ulasan: