Iklan Berbayar

Selasa, 20 Mac 2012

discovery penang part 2, jom jadi robin hood, one indoor archery at komtar walk

salam bahagian dua, dah gi melancong tak syokla kalau asik terperuk kat dalam bilik hotel je kan... walaupun aku baru kawen, duk dalam hotel boleh tersiksa batin dibuatnya... huh, otak jangan kuning..... gambaran kaler biru jangan keluar.... sekeh nanti.... jom ikut aku jadi robin hood, au share gambar je dahla...malas la na taip pepanjang... untuk maklumat lanjut, sila google ye....

arena ni baru dibuka, dalam dua bulan

arena memanah, sempoi je tempat dia

menu minuman, kalau haus boleh order

kalau lapar masa memanah pun boleh order makanan

komtar walk, tak ramai orang, aku datang hari isnin da...
ni lah kali pertama aku memanah...belum pernah lagi buat aktiviti ni. biasanya aku cuba elakkan mencuba aktiviti yang boleh menyebabkan aku ketagih.... tapi kai ni...aku buat pengecualian ye... alang-alang dah sampai sini... layan kan ajelah...lagipun cik puan yang ajak... akhirnya, dari 1 game, kitorang tambah lagi satu game...syiok wooo

ops...sebelum tu, kalau korang agak seram sejuk nak mencuba, boleh mintak coaching dari diorang... kat sini aku guna kupon, jadi, jimatlah sikit dan dapat coaching percuma....

Tiada ulasan: