Iklan Berbayar

Isnin, 19 Mac 2012

candat sotong di tepi pantai, pulau pangkor

kenangan yang tak dapat dilupakan, kali pertama mencandat sotong dan ni lah tangkapan pertama aku dalam mendapatkan lesen sotong. almaklumlah, biasa kita tengok orang mencandat sotong di tengah laut dan tak pernah tengok orang candat sotong di tepi pantai kan... jadi ni buktinnya, tepi pantai pun ada sotong...

tangkapan pertama seorang amatur
 
dan video kat bawah ni bagaimana  si sotong menerkam candat.... dan untuk lebih ilmu mencandat sotong, boleh layari blog sahabat blog, sotong laut

p/s: dah lama tak renew lesen sotong, gian plak nak casting sotong pangkor....huhuhu...

4 ulasan:

Zamani berkata...

Salam~ Zam tmpg bw kat sini ;)

Zakwan berkata...

Salam tuan..nk tny sket..blah mana port sotong kt pangkor ni..mybe raya ke3 nk ke sana..

Zakwan berkata...

Salam tuan..nk tny sket..blah mana port sotong kt pangkor ni..mybe raya ke3 nk ke sana..

nitestalker berkata...

Merata tempat, kalau kena musim, sepanjang pantai pangkor berpotensi. Atau, tanya pada penjaga resort atau budak2 tempatan, insyAllah diorg tak lokek... aku dulu pancing kat pasir bogak je