Iklan Berbayar

Jumaat, 28 Oktober 2011

hadiah kawen kah ini? nuffnang bagi hadiah kawen la....

memang lama aku jarang updet blog, readers pun dah berkurangan.... ermhhh next week pun mungkin kurang update pasal aku akan bercuti.....

bercuti dengan hajat terbesar dalam kehidupan aku.... BINA MASJID

dalam pada kurang updet, readers pun kurang... nuffnang tak bg buffered...ermmm i need to do sumthing....
kadang-kadang curik2 update benda-benda merapu...video... quote2 yang mungkin bukan taste pembaca....

tiba-tiba hari ni...tatkala aku dah naik letih kemas mengemas...gatal lak nak bukak nuffnang.... dah sebulan takde buffer ni...ermmm bukak je lah.... tp semangat nak bukak tu masih di tahap paling rendah sebab visitors tak sampai 30 sehari...jgn ditanya pasal unique ip... haram berapa kerat je.....

DING....!
aih....macam tak caya... sampai 2 dia bagi.... ada betul ka? ermhhh bukak blog... perati balik kat iklan tu... owwhhh....patut lah... dah berjoget riang dah.... sampai iklan kementerian pun ada....

oklah ni...ada jugak pembakar semangat tatkala aku sibuk...aku penin kepala...

aku anggapkan ni hadiah kawen aku dari nuffnang....ekekeke poyo je stetmen....

pssttt...pssttt.... bila blog i-am-not-a-collector aku nak dapat buffer ni... bg2lah nuff....

eh korang... meh la singgah blog koleksi HARTA KARUT aku tu....

Tiada ulasan: