Iklan Berbayar

Sabtu, 15 Oktober 2011

aku dia dan cinta, hati berbunga semakin gembira, tapi debarnya, ya Allah....

hati berbunga, gembira tak terkata...
bila yang dirancang berjalan lancar..
asal kelu hilang kata-kata,
di dalam hati berdebar-debar...
perjalanan jauh sampai penghujungnya,
setelah 10 tahun menyulam cinta
kepada ibu bapa restu diminta
persetujuan diberi senyum sampai ke telinga

eceh...bersajak gurindam pulak.... iskk kelam, tatau camna nak tulis dah.... menggigil jantung berdebar tangan, 
eh...eh... adoyaiii... 

salah tu.... berdebar jantung menggigil tangan dan jejari ni...
peluh jantan boleh menitik!

ermhhh takpelah.... doakan saja ianya kekal, insyaAllah....

30-10-20-11, nombor ni akan jadi kenangan sepanjang hayat!

4 ulasan:

theolrascal berkata...

haha..menjelang tarikh perkahwinan lu ....ka bro?..hehe

tahniah dan sabor bebanyak tak kan lari gunung di kejar heheh..

C i k P i p i T e m b a m berkata...

wahh nak nikah dh yer ? hehehe... tahniah abgg... smoga semuanye brjalan dgn lancar... nnt upload pic kawen tau , ahakssss !

nitestalker berkata...

terima kasih... semua, yang sudi baca, alhamdulillah, dah sampai masa... ni baru buat majlis nikah... nanti nak jemput semua utk majlis resepsi....insyaAllah

ctk berkata...

wah...10 tahun? hebat2...smoga berkekalan hingga ke syurga yang hakiki :D