Iklan Berbayar

Jumaat, 14 Oktober 2011

5 larangan dalam tido

uwarrghhh..... salam pagi.... iskkk kurang sopan sungguh ni..... jap jap, cuci muka dulu....
.
.
.
.
.
.
.
okeh...dah breakfast?, ermhhh hari ni bangun-bangun je.... bukak fesbuk, nampak quotation ni....

5 LARANGAN DALAM TIDUR :

1. JANGAN TIDUR MEMAKAI JAM TANGAN
Jam boleh menghasilkan radioaktif, walaupun hanya sedikit, tapi kalau terlalu lama memakainya boleh mendatangkan bahaya.

... 2. JANGAN TIDUR MEMAKAI COLI (buat perempuan)
Para pengkaji di Amerika mengatakan bahawa memakai coli lebih 12 jam, boleh mengakibatkan kanser payudara.

3. JANGAN TIDUR MEMBAWA HANDPHONE
Gelombang Medan magnet yang dihasilkan oleh alat elektronik ini, boleh merosakkan sistem syaraf kita

4. JANGAN TIDUR KETIKA MASIH MEMAKAI MAKE-UP
Hal ini dapat menimbulkan masalah pada kulit, kerana kulit tidak dapat bernafas

5. JANGAN TIDUR DENGAN ISTERI ORANG (buat lelaki)
Ini kerana anda mungkin akan tidur selamanya , kehkeh..
 larangan yang ke 5 tu lah yang menyebabkan aku nak tergelak dan terus update....satu benda je aku nak sebut.... HAPE DA.............

3 ulasan:

Abe Din berkata...

kih kih.. satu lagi... jangan tido ketika mencandat sotong..

nitestalker berkata...

hahahah....abe din, kalu candat sotong, astu tido alamat soton tak dapat, candat kena rembat...ala...mcm "candat bola" abe din tu

ctk berkata...

hahaha..jangan tido ngan istri org tu terbaikkk..jgn buat gitu yee :D