Iklan Berbayar

Selasa, 20 Disember 2011

dividen ASB, bonus tahunan untuk pekerja "bergaji kecil" macam aku ni

ops...terlupa... pasal entry yang lepas...

sah... dividen dan bonus ASB 2011 yang aku post semalam... 8.8% agak tinggi pulangan pelaburan ni... dan risikonya adalah rendah....

maka ianya adalah "bonus" tahunan untuk aku kali ni...

berapa total? iskkk tak perlulah aku bagitau...  hasil dari strategi dan titik peluh aku ni... tak elok nak diwar-warkan sangat... nanti hadir perasaan riak pulak.... hahaha...

dan sekarang, kepada yang belum membuat pelaburan di mana-mana instrumen pelaburan, silalah buat ye... banyak instrumen pelaburan yang mana korang boleh pilih... tak semestinya ASB (yang ramai kata pelaburan ni meragukan, so kalau tak yakin sila carik instrumen lain).

mulakan langkah pertama anda... terutama yang muda dan belun dibebani dengan pelbagai kos kehidupan... anyway kalau nak bertanya tentang pelaburan serba sedikit, bolehlah tinggalkan pertanyaan di ruangan komen... insyaAllah ilmu yang ada akan dikongsi sebaiknya....

chalo!

Tiada ulasan: