Iklan Berbayar

Rabu, 4 April 2012

pindah opis, waktu kerja pun berubah, dah keje siang dah

lama tak menaip... takde idea pun iye, malas pun iye...

31 mac, opis tempat aku keje ni berpindah lagi. hanya 2 tahun beroperasi kat opis yang lepas, sekarang bertukar lagi ke opis 4 tingkat... betul berkembang biz kompeni ni...

opis baru, semangat pun baru... ramai cakap camtu. ape yang nyata, bos mungkinlah, puas hati nampak bisnes semakin berkembang dan dari satu tingkat opis menjadi 4 tingkat keseluruhannya... aku, ape yang baru, cuma time keje aku. dah tak jadi batman (sebut betul2, batman bukan badman atau bedman). dah back to normal office hour, 9 to 6... dah boleh tido waktu malam... yahoooo!!!

dan..yang paling best, suasana pun baru... level bawah sekali, tapi bukan ground floor, diorang kat sini panggil mezzanine floor... tak kisah lah...janji, 1 level ni cuma ada satu departmen. ermhh seronok... dah macam takde gangguan... ape yang penting, tak satu level dengan boss...hahahahha boss duk puncak bangunan...

yang tak bestnya, boss tinggalkan "mata" kat department...bukan mata-mata tapi cctv...  adui....

p/s: jgn mintak upload gambar opis baru, malas aku nak tunjukkan... korang ugut nak letak bom depan rumah aku sekalipun aku buat tak layan...hahahah

1 ulasan:

Norule berkata...

Dia bagi peluang ko bekerja di waktu siang.... supaya tidor malammu tidak terganggu.. wakakaka...