Iklan Berbayar

Ahad, 20 November 2011

ni baru betul kes kera di hutan disusukan, kera bijak dan nakal minum susu dari botol susu

pengalaman menarik semasa di tasik dayang bunting.... ala... masa aku ngan mem gi bermadu di bulan...eh eh... berbulan madu la... mem aku dengar kompom dia declare perang piring terbang...ahahha... takdelah....sekadar gurauan pembuka bicara....

jom tengok gambar.... kera ni pandai betul minum susu... guna botol susu lagi.... hasil rembat dari seorang pengunjung yang terleka dengan kehadiran kera-kera yang nampak baik tapi nakal.....

yes... hasil rompakan lumayan... kita minum dulu.....

iskkk patutlah pelan sangat susu ni keluar, patut kena lubangkan bontot botol ni...

ahh... lubang tak lubang, ada pulak dok usha aku,siap ambik gambar lagi, aku nak minum pun tak senang

heheh.... nampak gambar terakhir tu tak...tensen je muka kera tu kan... bukan ape, aku suruh dia buat aksi "minum sambil tonggang botol susu", tu yang bengang agaknya dia.... hahhah tapi memang kelakar kera sekor ni....

anyway, botol susu tu bukanlah diberikan oleh sesiapa, tapi dirampas dengan cara "meragut" dari beg salah seorang pengunjung...tak sempat nak snap, kalau tak tajuk bukanlah seperti di atas....

sekadar ingatan, jaga beg anda jika anda terserempak dengan monyet yang berkumpulan dan nampak seperti tidak takut manusia.... mesra ada maksud, kalau ternampak makanan maka ianya akan diragut tanpa belas kasihan....

Tiada ulasan: