Iklan Berbayar

Sabtu, 9 Ogos 2014

testing testing free wifi di mcd

testing2.....update blog gunakan wifi@mcd.
entri kalu ni bukan berkaitan boikot atau apa pun.. atau aku tak menyokong boikot ni... aku lebih suka ambil sikap berkecuali... walau jauh di sudut hati... aku menyokong boikot dan menyokong perjuangan rakyat palestin...
VIVA PALESTINA!!!
berbalik kepada tajuk entri... aku sebenarnya menghadapi masalah apabila mahu update blog di telefon andriod  apabila menggunakan tm free wifi.. entah mana silapnya. kebiasaannya... publishing fail... hingga menyukarkan aktiviti update blog terutama blog niaga barangan antik i am not a collector aku tu...
maklum sajalah.. gambar gambar yang diambil menggunakan kamera di telefon, jadi lebih mudah untuk aku update blog menggunakan telefon juga. terasa leceh hendak menghantar gambar ke laptop... faham sajalah...
walaupun apa hakikatnya... aku juga kurang berpuas hati dengan apps blogger untuk android ni.. HANYA SEKEPING GAMBAR SAHAJA DIBENARKAN. itu pengalaman aku sepanjang guna telefon android ni lah...  tapi kalau ada update utk apps ni.. sila berikan info di ruangan komen.. agak noob dalam selok belok mobile technology...
kembali ke wifi@mcd, walupun seakan ada limit,iaitu selepas sejam lebih kurang... talian seakan diputus dan kena log in balik... tahulah... dengan cara tu website mcd tu akan dapat “pagewiew” percuma setiap hari...
pastinya.... ianya adalah satu marketing strategi... dan paling penting... aku dapat update blog ni...
yess... sementara masa masih ada... sementara mood nak melepak masih tebal... update lah sampai lebam...
keje... keje... keje....kekononnya... hehe...
eh..lupa... jemput2 dtg blog
http://i-am-not-a-collector.blogspot.com ... boleh tgk barang lama... barang unik dan klasik.. kalau minat boleh beli... tak dapat beli... cukuplah sekadar jadikan halwa mata dan minda...

2 ulasan:

suria lekatlekit berkata...

saya guna tab update blog boleh masuk gambar lebih dari 1 kot.. tp jarang guna tab utk update blog..

Unknown berkata...

Baru updet... alhamdulillah... dah boleh masukkan gambar lebih dari satu...