Iklan Berbayar

Rabu, 28 September 2011

past is past, korang boleh terima ke kalau perkara ni terjadi

past is past...

senangkan, cara paling mudah untuk menunjukkan yang kita ni ikhlas berubah. walaupun dalam hati individu tu ikhlas atau tak, individu sorang tu saja yang tahu...

lebih-lebih lagi kalau dah buat satu perkara, orang ramai marah bagai nak gila, dah sampai ugutan bunuh dan pelbagai ugutan lagi, barulah kita keluar kenyataan mintak maaf... 3 perkataan untuk menyelesaikan kerosakan besar yang individu tu dah lakukan....

SAYA MINTA MAAF!

senang kan.... cukup senang dalam perundangan malaysia ni. lebih-lebih lagi kalau "di back-up" dengan ahli-ahli politik dan peguam....

laagi lah mudah... kalau ape yang dikatakan tu atas dasar... kebebasan bersuara...... 

malas aku nak ulas pasal kebebasan bersuara ni, aku pernah cerita dulu... ni salah satu hak asasi manusia yang disalahgunakan... bukan kritikan membina tapi banyak yang mengkritik untuk menjahanamkan!
rasa-rasa koranglah kan... situasi ni korang boleh "consider" dalam lingkungan "past is past" tu tak?

"today, i kick hard your mothers ass, she stumble into a deep drain, tomorrow, you get mad and telling me you wanted to kill me, the next day, i come with my lawyer and local MP telling you that i am stupid and  sorry"

lepas dua bulan, korang "terlepas cakap" pasal aku pernah sepak mak korang... 

lepas tu aku cakap "past is past, what the important is future!" dengan muka tak bersalah

korang boleh terima tak? boleh tak?

pinjam kata-kata nabil... LU PIKIR SENDIRI!

Tiada ulasan: