Iklan Berbayar

Jumaat, 1 Februari 2013

santai petang, bunga kailan

biasa makan kailan kan, tapi tak pernah jumpa bunganya... kebetulan sehari dua lepas ada beli baby kailan dan tersimpan dalam peti sejuk beberapa hari sebelum dimasak... tanpa di sangka, dah berbunga....


kembang cantik aje bunga kailan ni.... kepada yang tengah bercinta, jangan pulak nak bg bunga yang rare ni kat pasangan korang, silap2 jadi goreng ikan masin.....(kalau tak bunga tu, korang pulak jadi lauk...hehhe)

2 ulasan:

theolrascal berkata...

nite,

kalau bunga ini di goreng ikan masin sekali...sedap ke?.

Misbah Thahir berkata...

boleh je bro... lepas ambik gamba tu mmy terus jadi kailan ikan masin...ehehehhe