Iklan Berbayar

Isnin, 14 November 2016

aku masih ingin berblogging

dah berbulan aku tinggalkan arena blog ni. kesuntukan masa, tumpuan lebih kepada media sosial dan kerja membuatkan aku alpa dan lupa kepada blog yang pernah menjadi tempat untuk bercerita dan meluahkan rasa.

mungkin media sosial menjadi tapak yang paling pantas dan mudah,  maka aku terus hanyut dan terus lupa untuk mengemaskini blog yang semakin bersawang dan berdebu.

lama mana pun ditinggalkan, aku tetap rindu dengan blog. walaupun ada ketikanya aku mahu mengetik papan kekunci, ayat dan idea aku terbantut dan terus melupakan hasrat untuk bercerita.

mungkin penghujung 2016 menjadi titik tolak aku menyambung hasrat untuk terus berblog... selagi nafas dihela, selagi itu akan ada garis permulaan. cuma, adakah garis permulaan itu menjadi garis permulaan yang panjang atau ianya hanya garis permulaan untuk garis permulaan yang lain...

1 ulasan:

Unknown berkata...

Akhirnya kau pun berhenti berblogging